Het is bij ons niet toegestaan zelf meegebrachte dranken te consumeren.
Mag ik zelf catering regelen / meenemen ?
Het is bij ons niet toegestaan zelf meegebrachte etenswaren te consumeren.
Mag ik gebruik maken van de keuken ?
Het is niet mogelijk onze keuken te gebruiken voor welke toepassing dan ook.
Hoeveel parkeergelegenheid is er voor en om het pand ?
Er is voldoende parkeergelegenheid in een straal van 4 minuten lopen.
Is er Wifi internet aanwezig ?
U kunt gratis gebruik maken van onze snelle internet verbinding. Er is een 2.4 GHz en een 5.0 GHz verbinding aanwezig.
Is er een invalide toilet ?
Wij hebben momenteel nog geen apart invalide toilet. (de residentie aan de overkant heeft deze voorziening wel waar wij gebruik van mogen maken)
Onze toilet is wel uitgerust met beugels zodat u gemakkelijker kunt opstaan.
Is er een invalide / rolstoel opgang ?
Ja, wij hebben een aparte ingang met een schuine helling.
Welke prijs berekenen jullie aan de bar voor een drankje ?
Onze barprijslijst is te downloaden op de volgende link : Barprijslijst
Hoe is de luchtverversing/ temperatuur geregeld ?
Wij beschikken over een lucht verversing systeem. Dit systeem kan tot 4700 m3 per uur verversen, wat gelijk staat aan 2.7x de wettelijke normering.
We beschikken over luchtkoeling/ luchtverwarming dmv de nieuwste energiezuinige A+++ Aircoinstallatie.
Is er een geluidsinstallatie aanwezig met microfoon ?
De zalen is niet standaard voorzien van een geluidsinstallatie met microfoon. Wij kunnen dit op aanvraag voor u verzorgen. De tarieven die wij hanteren zijn conform marktprijs. Informeer naar de mogelijkheden.
Hoe is het met de afdracht richting Buma – Semra geregeld ?
Zalenverhuur ‘t Oude Parochiehuis is facilitair ondersteunend. Wij verhuren onze zalen aan onze klanten. Wenst onze klant publiekelijk muziek of beelddragers te tonen dan dient hij/zij muziekrechten af te dragen. Zalenverhuur ‘t Oude parochiehuis kan niet aansprakelijk gesteld worden voor in gebreken stelling van afdracht of opgave richting Buma-Stemra. Er zijn wel uitzonderingen voor besloten evenementen (meer info)
Is er een beamer aanwezig ?
De zalen is niet standaard voorzien van een beamer met projectiescherm. Wij kunnen dit op aanvraag voor u verzorgen. De tarieven die wij hanteren zijn conform marktprijs.
Hoeveel bedienend personeel is er op een feestavond nodig ?
Wij rekenen per 15 a 20 personen, 1x bedienend personeelslid + 1x keukenhulp.
Rekenvoorbeeld : Feest met drankenarrangement voor 60 personen leveren wij 3x bedienend personeel + 1x keukenhulp.
Het bedienend personeel kan actief uitserveren in de zaal en bardienst draaien. Een combinatie hiertussen is altijd bespreekbaar.
Hanteren jullie voor verenigingen en scholen dezelfde zaalhuur ?
Wij hebben hier aparte tarieven voor. Deze tarieven worden gebaseerd op :
Aantal personen.
Verwachte bar omzet.
Aantal reserveringen per jaar.
Afname van Audiovisuele apparatuur.
Mag het feest ook tot 1 uur of 2 uur duren ?
Wij hanteren een sluittijd van 01.00 uur. Feesten na 01.00 uur nemen wij (vanaf 2023) niet meer aan i.v.m. overlast in de buurt.
Onze keuken sluit om 0.00 uur.
Wij geven een feest (zaalhuur + bediening + turf van drank) wat zijn de personele kosten ?
U kunt kiezen om in de zaal actieve bediening te laten lopen met Dranken, hapjes en/of broodjes.
Voor deze extra bediening berekenen wij € 45,00 per uur per personeelslid. (gerekend vanaf het opgegeven tijdstip van aanvang)
Mag de zaal versierd worden ?
Ja dit mag. We geven de gelegenheid om te versieren. Dit kan 1 uur voor aanvang met maximaal 5 personen.
Er mag niets worden geplakt/ geprikt op schilderwerk
Mag er confetti worden gebruikt in de zaal?
Nee dit is ten strengste verboden. Wij leggen hiervoor een boete op van 250 euro !
Mogen we onze eigen geluid installatie meebrengen?
Nee dit is niet toegestaan. Op last van de buren verhuren wij een geluid systeem welke we afgesteld hebben om mogelijk geluidsoverlast tot minimum te beperken.
Geluidsets zijn te huur vanaf € 200,- per dag.